The season of giving

33027 a55f5 original
Sendt inn av
T/A POL
Kunde
Bik Bok
Medieplassering
Sosiale medier
Ser man på unge jenters Instagram og Facebook-profiler er det få ord og som brukes for å beskrive noe. Emojis og korte kommentarer som ”HOT, Babe! Søta <3 <3 <3 osv. er deres måte å gi komplimenter på. Vi fant dette fenomenet interessant og foreslo at Bik Bok kunne gjøre et sosialt eksperiment: Hvordan ville jenter som lever i den digitale verden reagere på ”gammeldagse” komplimenter ansikt til ansikt? Bik Bok har over 400.000 følgere på Instagram og drøye 200.000 fans på Facebook. Som en stor aktør på sosiale medier ønsket de å utnytte denne posisjonen til å minne sin kundegruppe, jenter 16-25 år, på å være snille med hverandre. Ikke bare på digitale flater, men også i den virkelige verden.

Bidragsytere

  • Ine Bryhn
    Art Director
  • Martin Ruge
    Art Director
  • Ole Jakob Bøe Skattum
    Grafisk Design
  • Elle-Beth Lønnestad
    Prosjektleder
  • Emma Karlsson
    Prosjektleder
  • Kjetil Botten Skogly
    Konsulent
  • Thea Hvistendahl
    Regissør
  • Halvor Lid
    Producer
  • Lina Tellström
    Ansvarlig hos kunde