The Souperheroes

44079 62033 original
44082 e357a original
44085 98648 original
44127 9cad3 original
Sendt inn av
Creuna AS
Kunde
Bama
Medieplassering
TV, Instagram, Facebook, Utendørs, YouTube, VG partnerstudio
Ekstern url
http://bama.no/
Alle vet at grønnsaker er sunt, allikevel spiser nordmenn mye mindre enn anbefalt. Men, hva om vi fokuserer på hvilke fantastiske egenskaper grønnsaker har og hjelper folk å forstå hva sunnhet faktisk innebærer? Dette var vårt utgangspunkt da vi skulle hjelpe Bama med å inspirere og motivere folk til en ny og grønnere start på året. Suppe har blitt en svært populær rett, og trenden er tydeligst ila høstmånedene og i januar. Med hjelp fra Bamas kokk og ernæringsfysiologer, begynte vi en møysommelig eksperimentering med ulike grønnsakskombinasjoner med fokus på næringsinnhold, farge, konsistens og smak. Resultatet ble kolleksjonen The Souperheroes; 31 supper med unike egenskaper – én for hver dag i januar. Vi lagde supper for hud, tenner og skjelett. Og for dagen derpå, blodtrykk og potens. For å nevne noen. Alle fikk sin egen identitet med egenskap, navn og farge, og hver sin lanseringsdato i sosiale medier og promotert på tvers av diverse kanaler.

Bidragsytere

  • Pål Jespersen
    Annet (må beskrives)
  • Oskar Bringager
    Annet (må beskrives)
  • Anders Aunbu
    Konsulent
  • Una Solbakken Grosch
    Prosjektleder
  • Thor Erik Ramleth
    Grafisk Design
  • Balder Dysthe
    Grafisk Design
  • Nicoline Lysholm
    Konsulent
  • Haldor Hårvik
    Planner
  • Nicolai Aass
    Regissør
  • Isidor Åstrøm
    Fotograf