The Souperheroes

44130 80b62 original
44133 4a935 original
44151 244bf original
Sendt inn av
Creuna AS
Kunde
Bama
Medieplassering
TV, Instagram, Facebook, Utendørs, YouTube, VG partnerstudio
Ekstern url
http://bama.no/
Alle vet at grønnsaker er sunt, allikevel spiser nordmenn mye mindre enn anbefalt. Men, hva om vi fokuserer på hvilke fantastiske egenskaper grønnsaker har og hjelper folk å forstå hva sunnhet faktisk innebærer? Dette var vårt utgangspunkt da vi skulle hjelpe Bama med å inspirere og motivere folk til en ny og grønnere start på året. Suppe har blitt en svært populær rett, og trenden er tydeligst ila høstmånedene og i januar. Med hjelp fra Bamas kokk og ernæringsfysiologer, begynte vi en møysommelig eksperimentering med ulike grønnsakskombinasjoner med fokus på næringsinnhold, farge, konsistens og smak. Resultatet ble kolleksjonen The Souperheroes; 31 supper med unike egenskaper – én for hver dag i januar. Vi lagde supper for hud, tenner og skjelett. Og for dagen derpå, blodtrykk og potens. For å nevne noen. Alle fikk sin egen identitet med egenskap, navn og farge, og hver sin lanseringsdato i sosiale medier og promotert på tvers av diverse kanaler.

Bidragsytere

  • Balder Dysthe
    Grafisk Design
  • Pål Jespersen
    Annet (må beskrives)
  • Oskar Bringager
    Annet (må beskrives)
  • Haldor Hårvik
    Planner
  • Anders Aunbu
    Konsulent
  • Nicoline Lysholm
    Konsulent
  • Una Solbakken Grosch
    Prosjektleder
  • Thor Erik Ramleth
    Grafisk Design
  • Isidor Åstrøm
    Fotograf
  • Nicolai Aass
    Regissør