The Whopper has landed

Sendt inn av
New Work
Kunde
Burger King
Medieplassering
DOOH, Bannere, SoMe
Vi skulle åpne en ny Burger King restaurant på Gardermoen og visste at vi trengte å aktivere reisende på en ny og engasjerende måte. Dette gjorde vi gjennom å skape et univers som møtte forbrukeren med innsikter om deres egen reise og opplevelser fra utlandet. I denne løsningen så spisset vi budskapet mot alle kanaler de reisende befant seg i på sin egen reise. Så hvis du er en japaner fra Tokyo ville budskap fra BK på Gardermoen dukke opp i din lokale nettavis, med en spesialtilpasset print for vedkomne. Dette paret vi med engasjerende og innsiktsfull utendørs på lufthavnen.

Bidragsytere

  • Kristine Alsaker
    Art Director
  • Marius Solemsli Lauritzen
    Art Director
  • Hans-Marius Engebretsen
    Tekstforfatter
  • Abel Christoffer Aga
    Tekstforfatter
  • Christian Raae
    Annet (må beskrives)
  • Felicia Constant
    Prosjektleder
  • Patric Ligner
    Webutvikling
  • Chris Elliassen
    Grafisk Design
  • Thomas Skaara
    Grafisk Design