Tid er penger.

Sendt inn av
Jason Kinsella
Kunde
Expedio
Medieplassering
DM
KLIENT: EXPEDIO AS UTFORDRING: Overbevise norske bedrifter at å bruke EXPEDIO som regnskapsbyrå vil spare dem tid og penger. BAKGRUNN: EXPEDIO ønsker å gi kundene sine oversikt over ”bedriftens lommebok” så de kan styre bedriften sin på en bedre måte. Brukerne vil spare tid og penger på regnskapet og årsoppgjoret. LØSNING: En DM som er rettet mot bedriftens kjernepunkt, nemlig PENGER. DM’en ligger i en gjennomsiktig konvolutt og mottakeren vil få et glimt av en tykk bunke med 500NOK inni konvolutten. Når “pengene” blir fjernet fra konvolutten og båndet fjernes fra bunken vil “pengene” bli utslått til en brosjyre. Denne DM er rettet mot små og mellomstore bedrifter, og blir sendt som vanlig post.

Bidragsytere

  • Jason Kinsella
    Art Director
  • Arnt Johan Bryde
    Tekstforfatter