Tidløs CELINE, Tidløs Tom Ford, Tidløs Façonnable, Tidløs Silhouette

Sendt inn av
Schjærven Reklamebyrå
Kunde
Krogh Optikk
Oppgave: Vise sesongens nyheter fra Tom Ford, CELINE, Silhouette og Façonnable hos Krogh Optikk og bygge og opprettholde merkeposisjonen «best på mote».<br /><br />Kontekst: Krogh Optikk selger klassiske merkevarer fra eksklusive motehus med lang historikk og tradisjon. Bærekraftomstillingen øker fokuset på varig kvalitet. Pandemien har dempet ned tempoet i samfunnet og også økt behovet for opplevelsen av noe varig og stabilt.<br /><br />Idé: Løfte frem den unike karakteren til hvert enkelt merke, som ikke endrer seg selv om trendene stadig skifter. CELINE er alltid naturlig elegant, Façonnable er alltid klassisk med uventede detaljer, Silhouette er alltid lett og velbalansert, Tom Ford er alltid klassisk, men moderne. Merkenes personlighet dramatiseres i et tidløst, ubestemmelig univers.

Bidragsytere

  • Anne Krogh Ankerstad og Mona Langeland
    Kunde
  • Hege Guldbrandsen
    Kreatør
  • Nina Cecilie Loftum
    Kreatør
  • Sara Emilie Engh
    Designer
  • Liv Sletvold
    Grafisk designer
  • Iren Legøy Aagaard
    Prosjektleder
  • Yngve Johnson
    Rådgiver
  • Baard Lunde
    Filmfotograf
  • Pauline Naerholm
    Stylist
  • Sissel Fylling
    Hår/make-up
  • Katharina Rudjord
    Modell
  • Jonas Halvorsen
    Modell