TINE isTe sponser tørste øyeblikk

Sendt inn av
LOS&CO
Kunde
TINE
Medieplassering
TV, utendørs og digital
Kampanjen har som mål å profilere TINE isTe som den ultimate tørsteslukker – for alle, alltid, uansett anledning. Web-aktiviteten beviser dette gjennom å la folk slukke tørsten i det øyeblikket den oppstår. Folk sender et bilde av seg selv i en tørst situasjon. Ser man tørst nok ut mottar man en kupong, som kan løses inn i en iste på alle Narvesen, 7-Eleven og Shell 7-Eleven umiddelbart. Juryen som avgjør om folk er tørste nok består av karakterene fra de tre utendørsmotivene. Alle innsendte bilder får et personlig svar fra ett av jurymedlemmene.

Bidragsytere

  • Maria Myhre
    Art Director
  • Marianne Knutsen
    Tekstforfatter
  • Ellen Margrethe Fougner
    Konsulent
  • Nina Gilhoff
    Prosjektleder
  • Jan Christian Fosseidbråten
    Annet (må beskrives)
  • Erik Andreas Christensen
    Ansvarlig hos kunde
  • Sigve Aspelund
    Fotograf
  • Kristoffer Carlin
    Regissør
  • Jimmy Royal
    Webutvikling