Tine Kuer/film&print

Sendt inn av
TRY
Kunde
TINE
Medieplassering
TV, ukepresse
Medalje
Gullblyanten 2010
Diplom, Matvarer
Du skal være trygg på at melken fra TINE holder høy kvalitet og alltid smaker som den skal. Dette ønsket TINE å løfte fram i en ny kampanje med fortellinger fra råvareleddet – om kuene selv. TINEs kuer har nemlig verdens beste helsetjeneste med eget helsekort og egen fastlege. I tillegg er norske bønder kjent for et særdeles godt dyrehold - blant annet gis kuene åtte ukers sommerferie, hvor de kan beite fritt i skog og mark. Målet var å kommunisere disse bu(d)skapene på en sjarmerende og underholdende måte.

Bidragsytere

  • Egil Pay
    Art Director
  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Eivind Moe
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Terje Johnsen
    AD-assistent
  • Ole Musken
    Fotograf
  • Beate Tangre
    Producer
  • Gry Sætre
    Producer
  • Andreas J. Riiser
    Regissør
  • Brit Græsholt/Thomas Grotle
    Ansvarlig hos kunde