TINE SKJELETT-BOARD

15227 8f70e original
Sendt inn av
TRY
Kunde
TINE
Medieplassering
Digitale digitale adshell på Ski Storsenter, Storo, Sandvika, Strømmen og Oslo City
Medalje
Gullblyanten 2014
Gull,
TINE kommuniserer fordelene ved å drikke melk med konseptet Melk styrker kroppen. Det viktigste å fokusere på, er produktets innhold av kalsium og dets betydning for skjelettet. Med skjelett som en sentral del av kommunikasjonen, lå alt til rette for å gjøre noe spesielt på fem av Østlandets største kjøpesentre den uken mange forberedte seg på å feire Halloween. På Ski Storsenter, Storo, Sandvika, Strømmen og Oslo City satte vi opp digitale adshell med Kinect-sensorer. Ved hjelp av litt kreativ koding ble alle som passerte kameraet vist som skjelett på skjermen i realtid. I følge Clear Channels, passerer mer enn 600 000 mennesker boardsene der løsningen var plassert i løpet av en uke. De genererte et ikke-tellbart antall hopp, dansemoves, halvgrove håndbevegelser og ikke minst mange store smil.

Bidragsytere

  • Bjørnar Buxrud
    Tekstforfatter
  • torkild jarnholt
    Tekstforfatter
  • Morten Polmar
    Konsulent
  • Cathrine Wennersten
    Prosjektleder
  • Joacim Sjöberg
    Grafisk Design
  • Knut Skåla
    Webutvikling
  • Pål Smitt-Amundsen
    Webutvikling
  • Roy Kristoffersen
    Annet (må beskrives)