TINE SKJELETT-BOARD

15227 8f70e original
Sendt inn av
TRY
Kunde
TINE
Medieplassering
Digitale digitale adshell på Ski Storsenter, Storo, Sandvika, Strømmen og Oslo City
Medalje
Gullblyanten 2014
Gull, Utendørs/Omgivelser
TINE kommuniserer fordelene ved å drikke melk med konseptet Melk styrker kroppen. Det viktigste å fokusere på, er produktets innhold av kalsium og dets betydning for skjelettet. Med skjelett som en sentral del av kommunikasjonen, lå alt til rette for å gjøre noe spesielt på fem av Østlandets største kjøpesentre den uken mange forberedte seg på å feire Halloween. På Ski Storsenter, Storo, Sandvika, Strømmen og Oslo City satte vi opp digitale adshell med Kinect-sensorer. Ved hjelp av litt kreativ koding ble alle som passerte kameraet vist som skjelett på skjermen i realtid. I følge Clear Channels, passerer mer enn 600 000 mennesker boardsene der løsningen var plassert i løpet av en uke. De genererte et ikke-tellbart antall hopp, dansemoves, halvgrove håndbevegelser og ikke minst mange store smil.

Bidragsytere

  • Bjørnar Buxrud
    Tekstforfatter
  • torkild jarnholt
    Tekstforfatter
  • Morten Polmar
    Konsulent
  • Cathrine Wennersten
    Prosjektleder
  • Joacim Sjöberg
    Grafisk Design
  • Knut Skåla
    Webutvikling
  • Pål Smitt-Amundsen
    Webutvikling
  • Roy Kristoffersen
    Annet (må beskrives)