Tommel Opp

Sendt inn av
UREDD
Kunde
Bunnpris
Medieplassering
Publisert på TV i to perioder og lagt ut en video hver 14. dag på nett siden kampanjestart, både på Facebook og YouTube.
Like før sommeren 2017 kom Bunnpris til oss med et behov for å styrke kjennskapen til Billig Middag. De ønsket å relansere konseptet, og informere kundene om tre nye produkter som var på vei inn i hyllene. Konseptet skulle naturligvis formidle pris, de fem middagsproduktene​, og samtidig bygge en reviatlisert- og positiv ramme rundt merkevaren Bunnpris.

Bidragsytere

  • Tor Martin Norvik
    Kreativ leder
  • Asbjørn Grønli
    Konsulent
  • Gaute Busch
    Konsulent
  • Trine Lise Kristiansen
    Prosjektleder
  • Knut Erik Øverjord
    Grafisk Design
  • Jon Arne Bjørnstad
    Musikk
  • Monica Eik-Nes
    Ansvarlig hos kunde
  • Lars Hegdal
    Regissør
  • Stian Eriksen
    Filmfotograf
  • Svein Erik Okstad
    Scenograf