Tørn things around!

Vxwq X Ayg Torn 2
Vxwq X Ayg Torn 3
Vxwq X Ayg Torn 4
Vxwq X Ayg Torn 6
Vxwq X Ayg Torn 7
Vxwq X Ayg Torn 8
Vxwq X Ayg Torn 10
Vxwq X Ayg Torn 11
Vxwq X Ayg Tørn Coverphoto
Sendt inn av
ANTI
Kunde
Tørn
Ekstern url
https://www.torn.no/
Sammen med kunden vår Tørn har vi jobbet ut et konsept og en tjeneste som snur rundt på kategorien. Overproduksjon har ført til fulle lagre og underskudd for byggevarekjedene i årevis. Et sted mellom 5-15 % av alle nye produkter vil forbli usolgt, ubrukt og til slutt kastet. Dette fører til at byggevareindustrien genererer mer enn 40 % av avfallet i Skandinavia. Frem til nå har det ikke eksistert noen løsning for å endre dette problemet. Tørn er en enkel løsning på et komplekst problem. Med banebrytende teknologi skaper Tørn en ny markedsplass for salg av ubrukte og usolgte produkter fra kjente merker og leverandørkjeder. Dette gjør det mulig for leverandørkjedene å tømme lagrene for overskuddsvarer, redusere avfallet og gi forbrukerne lav pris på usolgte og ubrukte produkter. Dette resulterte i en helt ny måte å tenke «gamle/bortkastede» varer på, og ga en positiv effekt på miljøet vårt. Tørn har en misjon om å snu ting til det bedre. Ved å gjøre «avfall» til «gull», underskudd til profitt, gi forbrukere kvalitetsprodukter til lavere kostnad og redusere miljøavtrykket, ønsker Tørn å snu tankegangen vår om hvordan vi som forbrukere oppfatter og benytter «avfall». Tørns konsept og idé er basert på nettopp det – å «tørne» ting rundt. En merkevare som snur hele kategorien rundt til noe nytt å bedre.

Bidragsytere

  • Tor Hernan Floor
    Strategic Advisor
  • Vivi-Ann Slaatsveen
    Senior Desinger
  • Magnus Vanem
    Animator & VFX
  • Kjetil Wold
    Chief Creative Officer
  • Lena Niemi
    Head of Communication