Trolig Norges dyreste avis å ikke abonnere på

Jl N Xvrdx dn board
Sendt inn av
Anorak AS
Kunde
Dagens Næringsliv
Medalje
Gullblyanten 2022
Bronse, Onlinefilm
Oppgaven: Å posisjonere DN som Norges viktigste medie for å holde seg oppdatert på økonomi og samfunn. Sånn tenkte vi: Hvis DN er viktigst å lese, må DN også være mest krise å gå glipp av. Løsning: Dramatisere den gjenkjennbare følelsen idet man blir avslørt i å ikke vite noe man burde ha visst. Og avslutte med Jim Diamond-klassikeren "Should have known better" + taglinen "Trolig Norges dyreste avis - å ikke abonnere på".

Bidragsytere

  • Sebastian Pandonis
    Kreatør
  • Anna Gjendem
    Kreatør
  • Stein Simonsen
    Kreatør
  • Rune Roalsvig
    Rådgiver
  • Tuva Dyrnes
    Prosjektleder
  • Catrine Kooyman
    Designer
  • Louise Pedersen
    Designer
  • Colleen Christiansen
    Produsent
  • Martin Iversen
    Regissør
  • Kaja Gilje Sekse
    Planner
  • Jenny Aubert
    Music supervisor
  • Fanny Bronken
    Ansvarlig hos kunde