Trolig Norges dyreste avis å ikke abonnere på

W YPZ Jen R dn payoff
Sendt inn av
Anorak AS
Kunde
Dagens Næringsliv
Håndverket som ønsket juryert er teksten - nærmere bestemt kampanje-payoffen: Trolig Norges dyreste avis å ikke abonnere på. Oppgaven fra kunden var å posisjonere DN som Norges viktigste nyhetsmedium for økonomi og samfunn. Nøkkelinnsikten vår var at hvis DN er det viktigste mediet å følge med på, så er det også DN det er mest krise å gå glipp av. Løsningen var å dramatisere følelsen av å bli avslørt i å ikke vite noe man burde ha visst.

Bidragsytere

  • Stein Simonsen
    Kreatør
  • Anna Gjendem
    Kreatør
  • Rune Roalsvig
    Rådgiver
  • Tuva Dyrnes
    Prosjektleder
  • Kaja Gilje Sekse
    Planner
  • Louise Pedersen
    Designer
  • Catrine Kooyman
    Designer
  • Martin Iversen
    Regissør
  • Colleen Christiansen
    Produsent
  • Sebastian Pandonis
    Kreatør
  • Fanny Bronken
    Ansvarlig hos kunde