Trygg

Sendt inn av
Narrativ Oslo
Kunde
Oris Dental
Omtrent én million nordmenn kvier seg for å gå til tannlegen, mens mellom 5-10% av den voksne befolkningen unngår tannlegen fullstendig. Tannlegekjeden Oris Dental ønsket å ta tak i statistikken både eksternt og internt gjennom et langsiktig, multifunksjonelt konsept som forlengelse av eksisterende merkevare. Narrativ fikk utfordringen og resultatet ble Trygg - en digital plattform og tjeneste, samt et fysisk konsept på klinikkene.

Bidragsytere

  • Johanne Koivunen Hoff
    Strateg og kreatør
  • Kristina Henrichsen
    Designer/illustratør
  • Aleksander Rebaudo
    Filmprodusent
  • Aleksander Knudsen
    Filmprodusent
  • Anders Fabritius
    Animasjonsbyrå
  • Martin Sørdal og Stian Botnan
    Webdesign og -utvikling
  • Ranveig Nordgaard
    Innholdsprodusent
  • Therese Nøst
    Chief of Marketing Operations