TV2 Sumo

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
TV2 Sumo
Medieplassering
P4, Radio Norge
Der vanlig TV krever at man tilpasser seg et program spikret av noen andre, blir man sin egen kanalsjef med TV2 Sumo. Det er denne enkle forskjellen kampanjen tar tak i, ved å la en gjeng mer eller mindre – oftest det siste – naturtro brukere promotere sine egne sendeplaner. Siden en av brukerfordelene er at man nettopp ikke behøver å bestemme alt på forhånd, men kan tilpasse programmet til hva dagen måtte bringe, er også sendeplanene fulle av hvis og om og men.

Bidragsytere

  • Stein Simonsen
    Tekstforfatter
  • Torstein Greni
    Art Director
  • Jørgen W. Bjerke
    Konsulent
  • Katrine Berget
    Prosjektleder
  • Sagveien Resort
    Produksjonsbyrå
  • Ludvig Johansen / Anne Røkenes
    Ansvarlig hos kunde