Uerstattelige deg

Sendt inn av
Reklamebyrået Ernö AS
Kunde
Gjensidige
Medieplassering
TV2, TV3, Discovery, TVN
Forsikring av liv og helse blir stadig viktigere. Gjensidige ønsket et eget kommunikasjonskonsept for aktivitetene knyttet til dette. Løsningen tar utgangspunkt i hvordan et forsikringsselskap må tenke annerledes når det handler om å forsikre mennesker. Du kan ikke erstattes, derfor må Gjensidige utvikle tjenester og forsikringsprodukter som bidrar til å ta best mulig vare på deg. Den første kampanjen under konseptet skulle treffe en godt voksen målgruppe. Gjensidige lanserte i fjor Helse 55+, som er landets første livsfasebaserte forsikringstype. Forsikringen er utviklet for å både forebygge og gi rask tilgang på behandling dersom en sykdom eller skade inntreffer.

Bidragsytere

  • Trond Vestengen
    Art Director
  • Odd Rune Farsund
    Konsulent
  • Kristin Berge Jahr
    Prosjektleder
  • Carl-Erik Engelstad
    AD-assistent
  • Gro Grotle
    Ansvarlig hos kunde
  • David Richardson
    AD-assistent
  • Jørgen Taalesen
    Ansvarlig hos kunde
  • Gry Sætre
    Producer
  • Tangrystan
    Produksjonsbyrå
  • Andrea Eckerbom
    Regissør
  • Dagmar Kollstrøm
    Tekstforfatter