Ung Igjen

26863 6c18f original
Sendt inn av
TRY
Kunde
DNB
Medieplassering
VGTV/Facebook/Instagram/Snapchat
IDE: Ungdom hører det hele tiden: De er “late, selvopptatte og utakknemlige”. Men er det egentlig sant? Vi lot Magne (58) bytte liv med Peter (22) for en uke. «UNG IGJEN» var en web-serie på VGTV som ble vist samme uken som episodene ble spilt inn. SOSIALE MEDIER: At episodene var ferskvare gjorde det mulig for seerne å interagere live med Magne & kollektivet gjennom sosiale medier. Magne overtok Peters sosiale mediekontoer - og kollektivet overtok hele Snapchat-kontoen til DNB for en uke. RESULTATER: • 900.000 visninger, 70% unike • Gjennomsnittlig visningstid: 4:38 (av 7:00) • «UNG IGJEN» var det mest søkte ordet på VG den uka • 30% økning i salg av billån og -forsikringer • 250% økning i DNBs følgere på Snapchat på én uke • DNB økte sin oppmerksomhet på å være “banken for unge mennesker” – og leder nå på de andre bankene med 10% Hvis juryen vil se episodene, se: http://ung.judgehere.no/

Bidragsytere

  • Linda Tiller
    Prosjektleder
  • Finn Christian Knudsen
    Tekstforfatter
  • Mette Olsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Jan Kristian Haavi
    Grafisk Design
  • Eirik Sørensen
    Tekstforfatter
  • Janne Espevalen
    Ansvarlig hos kunde
  • Terje Johnsen
    Grafisk Design
  • Arne Eggen
    Konsulent
  • Jens Bull
    Producer
  • Kristian Westgaard
    Producer
  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Margret Bergheim
    Regissør
  • Egil Pay
    Art Director
  • Camilla von Borcke
    Prosjektleder
  • Aina Lemoen Lunde
    Ansvarlig hos kunde