Ung Igjen

24241 eb9ac original
Sendt inn av
TRY
Kunde
DNB
Medieplassering
VGTV
IDE: Ungdom hører det hele tiden: De er “late, selvopptatte og utakknemlige”. Men er det egentlig sant? Vi lot Magne (58) bytte liv med Peter (22) for en uke - på ekte. Peter flyttet ut og Magne flyttet inn i kollektivet - og i 7 dager, 24 timer i døgnet, levde Magne som ung. Stuntet ble dokumentert og vist som en doku-serie på VGTV - den samme uken som det hele foregikk. RESULTAT: • 900.000 visninger, 70% unike • Gjennomsnittlig visningstid: 4:38 (av 7:00) • «UNG IGJEN» var det mest søkte ordet på VG den uka • 30% økning i salg av billån og -forsikringer • 250% økning i DNBs følgere på Snapchat på én uke • DNB økte sin oppmerksomhet på å være “banken for unge mennesker” – og leder nå på de andre bankene med 10% Hvis juryen vil se episodene, se: http://ung.judgehere.no/

Bidragsytere

  • Linda Tiller
    Prosjektleder
  • Finn Christian Knudsen
    Tekstforfatter
  • Mette Olsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Jan Kristian Haavi
    Grafisk Design
  • Eirik Sørensen
    Tekstforfatter
  • Janne Espevalen
    Ansvarlig hos kunde
  • Terje Johnsen
    Grafisk Design
  • Arne Eggen
    Konsulent
  • Jens Bull
    Producer
  • Kristian Westgaard
    Producer
  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Margret Bergheim
    Regissør
  • Egil Pay
    Art Director
  • Camilla von Borcke
    Prosjektleder
  • Aina Lemoen Lunde
    Ansvarlig hos kunde