Universitetet i Stavanger; født sånn eller blitt sånn?

Sendt inn av
Melvær & Lien
Kunde
Universitetet i Stavanger
1. Bakgrunn. Internt: UiS sin visjon er å utfordre det velkjente og utforske det ukjente. Eksternt: De aller fleste studenter ønsker å lykkes her i livet, og da er det jo smart å ta en god utdannelse. UiS har bare vært universitet siden 2005. Studenter velger oftere enn før studiesteder utenfor hjemkommunen sin eller i utlandet. Konkurransen om studentene er derfor hard. 2. Spørsmålet Hvordan kan vi, med visjonen som bakteppe, fortelle målgruppen at UiS er stedet for studenter med ambisjoner? 3. Svar Jo, ved å fortelle at det er på UiS man blir noe. Dette er dramatisert rundt konseptet "Født sånn eller blitt sånn?".

Bidragsytere

  • Dag Svihus
    Tekstforfatter
  • Janette Hansen Straub
    Prosjektleder
  • Espen Strand Henriksen
    Konsulent
  • Andreas Melvær
    Art Director
  • Eli Tangen
    Art Director
  • BUG
    Annet (må beskrives)