Unn deg en gresk pause - verdens mest avslappende konkurranse!

Sendt inn av
JCP Nordic
Kunde
Synnøve Finden
Medieplassering
OOH, Facebook, YT
Synnøve Gresk Yoghurt laget i Hellas er den eneste helt ekte greske yoghurten i det norske markedet – et perfekt mellommåltid når du trenger en pause. Vi ønsket derfor å invitere det norske folk med på en avslappende, 100% gresk opplevelse. I «Verdens mest avslappende konkurranse» trengte du ikke gjøre noen verdens ting, annet enn slappe av og se på greske Georgios, på en gresk strand. Georgios spiste yoghurt, solte seg, badet, flexa, bedrev litt yoga, bygget sandslott og trikset litt med ball – alt på et litt overdrevent gresk, humoristisk vis. Filmen var skutt i ett take og varte i hele tre timer. Jo lenger du så på, jo større sjanse hadde du til å vinne litt over-the-top greske premier (og en tur til Hellas, selvfølgelig). Kampanjen, tross litt diverse PR, sørget for all time high salg for Synnøve Gresk Yoghurt, med økt markedsandel i perioden. Og, publikum unnet seg en gresk pause med Georgios på i gjennomsnitt 24 minutter per økt, hvorav flere så hele filmen på tre timer!

Bidragsytere

  • Camilla Watz Johannessen
    Konsulent
  • Nina V. Hove
    Prosjektleder
  • Paul Little
    Kreativ leder
  • Manuela Pacheco
    Grafisk Design
  • Birgitte Christensen
    Annet (må beskrives)
  • Eirik Moldal Andersen
    Annet (må beskrives)
  • Marius Hanstad
    Annet (må beskrives)
  • Kanditat
    Annet (må beskrives)
  • Notch
    Annet (må beskrives)
  • Øyedrops
    Produksjonsbyrå
  • Lars Eia Kirkholm
    Konsulent