Unn deg selv en total makeover

11368 7ce40 original
Sendt inn av
Sveinung Arnestad
Kunde
Nikita Hair
Nikita Hair er Norges største frisørkjede, men sliter med å fornye kundegruppen sin. Hvordan kan Nikita Hair nå ut til kunder som tidligere ikke har vurdert en klipp hos Nikita? De fleste Nikita-salonger ligger på kjøpesentre. En fordel Nikita kan få enda mer ut av. Unge kvinner tilbringer gjerne flere timer av gangen på kjøpesentre i jakten på nye klær. Kvinner(og menn) føler seg fort litt mindre fresh i prøverom. Alle speilene fører til at man ser seg selv fra flere kanter enn til vanlig, dermed også hvordan man egentlig ser ut på håret. Vi inngår en avtale med f.eks Bik Bok eller Vero Moda og plasserer en drop in-bestillingsskjerm for senterets Nikita i prøverommene. Handler du i en av butikkene Nikita har gjort avtale med, får du 10% rabatt ved fremvisning av kvittering når du møter opp til timen du booket i prøverommet. Slik får vi både fylt opp ledige drop-in timer, og vist kunden mulighetene som finnes i nabolokalet.

Bidragsytere

  • Pia Ølstad
    Art Director
  • Sveinung Arnestad
    Tekstforfatter