Utålmodig

Sendt inn av
TRY
Kunde
Norsk Tipping/FLAX
Medieplassering
TV2, TVNORGE mm
Spillmarkedet preges av stadige nyheter og store premiepotter. Flaxlodd er i dette selskapet en gammel traver som ikke kan by på store lokkepotter for å tilrekke seg spillere. Det er en utfordring, når man vet at jacpotter, doble potter og tilleggpremier er de desidert største driverne for å oppnå mersalg i spillmarkedet. Med denne kampanjen ville vi for første gang ta tak i Flax din egenart, nemmelig det at du slipper å vente på en trekning. Du får svaret med den gang. Skrap og vinn. Det er rett og slett sspillet for deg som er litt utålmodig. Kampanjen har bidratt til at Flax i 2011 har hatt omsetningsrekord og den høyeste inntjeningen siden lanseringen i 1988.

Bidragsytere

  • Petter Byrde
    Tekstforfatter
  • Thorbjørn Ruud
    Art Director
  • Eivind Moe
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Mette Waaberg
    Producer
  • Aksel Hennie
    Regissør
  • Aase Julie Arnkvern
    Ansvarlig hos kunde