Veldig lokale lokalaviser

Sendt inn av
Anorak
Kunde
Amedia Marked
Medieplassering
Avisene ble distribuert til de respektive mediebyråene under Amedias årlige byråpresentasjon
Amedia Marked ville at mediebyråene skulle kjøpe fler annonser i Amedias aviser, fordi det er en annonsekanal som funker veldig bra. For å vise hvordan lokalavisene treffer leseren midt i hjerterota lagde vi et sett med ekstremt lokale lokalaviser. Vi gjorde grundig research på internett, i sosiale medier og brukte muldvarper i mediebyråene for å lage innholdet. Avisene besto av det man pleier å finne i en lokalavis, som nyheter, kultur, sport, økonomi, været og tegneserier. Vi turte i tillegg å la Amedia smake sin egen medisin ved å plassere annonser for Amedia Marked rundt omkring i avisen. Annonsene annonserte selvfølgelig fordelene ved annonsering i Amedias aviser.

Bidragsytere

  • Erlend Dal Sakshaug
    Klipp
  • Henrik Weido
    Annet (må beskrives)
  • Mirka Härkönen
    Prosjektleder
  • Jens Bjørklund
    Art Director
  • Yngve Nilssen
    Grafisk Design
  • Kasper Amundsen
    Tekstforfatter
  • Kine Werenskiold
    Konsulent
  • Ronny Donberg
    Grafisk Design
  • Tor Adam Slettebø
    Annet (må beskrives)