Verdien av deg

L Xrv R Yrw Screenshot 2023 01 30 at 12 19 29
Sendt inn av
Publicis Kitchen
Kunde
Finansforbundet
Folk ser ikke lenger verdien av et fagforbund. Innsalg om samhold og felleskap når ikke frem slik det en gang gjorde. Tiden vi lever i er preget av fokus på individet og egne interesser. Særlig gjelder dette i finansbransjen. Vi måtte finne en ny vinkling som gjorde et medlemskap relevant for målgruppen igjen. Finansforbundet jobber for at folk skal få mer ut av arbeidslivet. Et medlemskap er med andre ord en investering i seg selv. For å bli relevant igjen måtte vi hjelpe finansfolk å se et medlemskap som en gylden investeringsmulighet. Vi inviterte arbeidstakere fra finansbransjen til å melde seg på et litt annerledes "finanseksperimentet" med en kjent økonom. De trodde de skulle bidra med sin ekspertise innen verdianalyse, men i stedet analyserte de seg frem til et nytt perspektiv på sin egen verdi i arbeidslivet, og hvordan et medlemskap i Finansforbundet er relevant. Kampanjen ledet til de høyeste innmeldingstallene Finansforbundet har hatt noensinne (27% økning i innmeldinger sammenlignet med året før).

Bidragsytere

  • Thale Høy-Petersen Riiser
    Kreatør
  • Calle Bjørnqvist
    Kreatør
  • Hans Moe
    Konsulent
  • Christel Jørgensen
    Prosjektleder
  • OMA
    Regissør
  • Tarek Selim
    Produsent
  • Ingvild Telle
    Innholdsprodusent
  • Sebastian Tharaldsen
    Designer
  • Edward Raison
    Klipp
  • Adam Grüner
    Motion Graphics
  • Pål Rønnevik
    Foto
  • Hocus Focus
    Etterarbeid
  • Ane Køber Guldvik
    Markedsdirektør
  • Solveig Bjørnstad
    Markedsføringskonsulent