Vinter-OL møter hverdagen

Sendt inn av
SMFB
Kunde
RiksTV
Medieplassering
TV2, TVNorge, TV3, P4 m.fl.
Utfordring: Å nå ut med budskapet om at RiksTV gir deg muligheten til å se vinter OL fra Sotsji på TV akkurat når og hvor det passer deg. Løsning: En kampanje som forteller forventningsfulle nordmenn om at OL på TV nødvendigvis vil kollidere med en del andre ting de har i kalenderen. For å bevise dette laget vi en kampanje som dro fram ekte eksempler på hendelser i Norge som faktisk vil kræsje med OL-sendinger på TV2. Reelle dilemmaer, for å minne de involverte (og alle andre) om hva de har i vente, og at RiksTV har en umiddelbar løsning. Juryen bes se på TV-filmer + høre radiokampanje (+ se casefilm)

Bidragsytere

  • Christoffer Lorang Dahl
    Annet (må beskrives)
  • Nina Utheim
    Annet (må beskrives)
  • Hans Martin Rønneseth
    Art Director
  • Henriette Valeur
    Prosjektleder
  • Lasse Polmar
    Konsulent
  • F&B Factory
    Produksjonsbyrå
  • André Koot
    Tekstforfatter
  • Bespoke
    Produksjonsbyrå
  • Arnar Halldorsson
    Annet (må beskrives)
  • Bernt Andersen
    Ansvarlig hos kunde
  • Magnus Snickars
    Grafisk Design
  • White Rabbit
    Produksjonsbyrå
  • Ole-Christian Amundsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Nicklas Hellborg
    Grafisk Design
  • Stefan Faldbakken
    Regissør
  • Lise Dolve
    Ansvarlig hos kunde
  • Knut Jensen
    Producer
  • Nina Telje
    Ansvarlig hos kunde
  • Fredrik Gunstad
    Grafisk Design