Virkeligheten overgår alt

46541 a4418 original
Sendt inn av
Hyper
Kunde
Dagbladet
Medieplassering
Dagbladet/Dagbladet.no, Youtube-ads, Facebook m.m
I en tid hvor alt er mulig og over halvparten av oss er urolige for om det vi leser er virkelig eller ikke, er det viktigere enn noen gang å formidle virkeligheten slik den er. I januar 2018 lanserte Dagbladet sin nye merkevarestrategi gjennom en integrert kampanje bestående av 3 reklamefilmer, diverse print, bannere, innhold til sosiale medier og en egen nettside. Målet var å bygge merkevaren Dagbladet blant deres 1,5 millioner daglige lesere, gi Dagbladet en tydelig stemme i offentligheten og gjøre Dagbladet til en trygg havn i folks hode. Resultatene fra kampanjen viste at Dagbladet klarte å minne Norge om at virkeligheten er vond, vakker, skjør, brutal og urettferdig. Men den er virkelig.

Bidragsytere

  • Hyper
    Reklamebyrå
  • Pryserfilm
    Produksjonsbyrå
  • Shortcut Oslo
    Annet (må beskrives)
  • Kaada
    Musikk
  • Morten Myklebust
    Musikk
  • Erlend Mokkelbost
    Musikk