Westerdals Rekrutteringskampanje

Sendt inn av
Reklamebyrået Ernö AS
Kunde
Westerdals Høyskole
Medieplassering
Facebook
Høyskolen Westerdals er Norges mest kjente kreative skole. Men blant skolens seks ulike bachelorstudier, er ett av studiene langt mindre kjent enn de andre: Experience & Event Design. Målet med jobben var å skape økt oppmerksomhet rundt studiet. En annen utfordring var den lave kjennskapen til hva studiet Experience & Event Design går ut på, som er å lære «Å skape unike opplevelser i folks hverdag». Vår løsning ble derfor å skape unike opplevelser av noe hverdagslig: Statusoppdateringer på Facebook. Primærmålgruppen for aktiviteten var Westerdals eksisterende Facebook-følgere, og deres Facebook-venner, og ble derfor lansert og drevet gjennom en applikasjon på Westerdals sin Facebook-side. Noen eksempler på filmer som ble laget og delt: http://www.youtube.com/watch?v=Yf-biAHBE6Y http://www.youtube.com/watch?v=aQkcaZddZLE http://www.youtube.com/watch?v=ixDHPkMYLAE&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=uBS15M5SfHY http://www.youtube.com/watch?v=gpMRBpAXagY

Bidragsytere

  • Sindre Veseth Foss
    Art Director
  • Ulrik Solum Waagsether
    Tekstforfatter
  • Aagot Skjeldal
    Konsulent
  • Knut-Ole Mathisen
    AD-assistent
  • Tom Rainer Thuv
    AD-assistent
  • Aske Hven-Jensen/Nodes
    Konsulent
  • Mette Løland
    Prosjektleder
  • Tom Kvisle
    Ansvarlig hos kunde
  • Alexander Herresthal/Seefood
    Producer
  • Christian W. Jansen/Nodes
    Webdesign
  • Vibecke Osfoss
    Ansvarlig hos kunde
  • Lisa Gjertsen/Seefood
    Producer
  • Siw Lerhaugen
    Ansvarlig hos kunde
  • Lars Kristian Flemmen/Seefood
    Regissør