What You Do, Follows You

Sendt inn av
Mathias Sandvik
Kunde
Durex
Medalje
Gullblyanten 2019
Gull, Student - Kommunikasjon
Statistikk viser at 16-24-åringer er den målgruppen som er mest utsatt til å få en kjønnssykdom. Durex, som global merkevare, er i god posisjon til å bli med å løse dette samfunnsproblemet. Hvordan kan de gjøre dette? 16-24-åringer er et mål for kjønnssykdommer, men de er også et mål for digitale annonser. “What You Do, Follows You” er en digital infeksjons-kampanje som viser med kun en enkel berøring, hvor lett det er å bli et mål for kjønnssykdommer. Målgruppen vår vil bli utsatt for forskjellige kjønnssykdom-monstre gjennom et stort antall irriterende, målrettede annonser, og når målgruppen klikker på en av de, vil de bli omdirigert til en kampanjeside der de kan få et gratis kondom som igjen får annonsene til å forsvinne. På kampanjesiden vil det også være informasjon om kjønnssykdommer, i tillegg til en mulighet for å spre den digitale infeksjonen til en venn som trenger en liten påminnelse.

Bidragsytere

  • Mathias Sandvik
    Art Director
  • Hallvard Vaaland
    Art Director