Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Kunde:
What’s Brewing er spesialølfestivalen som har gått fra å være en rebell som utfordrer lovverket mht. profilering av alkohol til å bli en av verdens beste og mest anerkjente festivaler i sitt slag.
Utfordring/problem:
Dette er en festival som har gjort det til et poeng å redefinere seg selv år for år – fra å være «lovbryter» til å bli «sovjetstat» for så å bli rebelsk og autoritetsutfordrer igjen. Så hvordan skulle den framstå i 2019?
Løsning:
Nettopp fordi festivalen har fått så stort internasjonalt ry med deltakende bryggerier fra alle verdens kontinent, ble det naturlig å gjøre festivalen til en reise i smaker.
Derfor laget vi en festivalprofil basert på typiske «destinasjonsplakater» til alle de 15 landene som de 39 deltakende bryggeriene kommer fra. En nostalgisk anlagt reise i stilen fra den gang det faktisk var en opplevelse å bevege seg over landegrenser og oppleve egenarten til andre nasjoner.
Arbeidet er også sendt inn fysisk.