When Harry met Santa

D Pnbr Zax WHMS Hero
Sendt inn av
T/A POL AS
Kunde
Posten
Posten Norge ønsker å være en bedrift som våger å stå for noe. Og som våger å gjøre det i kommunikasjonen sin. Posten som arbeidsplass, og som merkevare, skal være åpensinnet og inkluderende. <br /><br />Desembermåned, med førsjulstid og mye kose-koselig kommunikasjon i alle mediekanaler, er blitt en måned i Postens tegn. Helt bevisst ønsker Posten å bruke sin årlige julefilm som en mulighet til å skille seg ut. Både for å nå lenger enn tradisjonelle betalte medier, og for å engasjere og skape gode debatter – både for ansatte og hele Norge. Ja, til og med hele verden.<br /><br />When Harry Met Santa er en 4 minutter lang julefortelling om forbudt kjærlighet mellom to eldre menn. En film produsert for å berøre, engasjere og enda en gang vise at kjærlighet er for alle. <br /><br />Kampanjen klarte ikke bare å nå gjennom julestøyet i Norge, men også å spre et inkluderende kjærlighetsbudskap rundt hele Jorden. Med en reach på 1,2 milliarder mennesker i 150 land og over 5 millioner tweets klarte én film å skape mer PR for Posten enn hva flere års markedsbudsjetter hadde klart.

Bidragsytere

  • Rikke Sofie Jacobsen
    Tekstforfatter
  • Pia Emilie Lystad
    Art Director
  • Marius Eriksen
    Rådgiver
  • Kristin Eidså Brantzeg Scheele
    Prosjektleder
  • Ole Jacob Bøe Skattum
    Designer
  • Hege Barbara Aarhus
    Kunde
  • Monica Solberg
    Kunde
  • Sacarias Kiusalaas
    Regissør
  • Anisa Dzindo
    Produsent
  • Rikard Åström
    Ex Produsent
  • Tim Lorentzén
    Fotograf
  • Stockholms Musikgymnasium Youth Choir
    Musikk