X-menn

Sendt inn av
Bates United AS
Kunde
Kims
Medieplassering
Print: Alfa, Mann, Vi Menn, FHM, Illustrert Vitenskap, Villmarksliv , Pondus og Dagbladet
I et snackmarked med stadig tøffere konkurranse skulle Polly lansere Max nøtter, et helt nytt produkt i porteføljen. Produktet var rettet mot menn som liker nøtter (25-45 år), og både løsning og media ble skreddersydd etter målgruppen. Vi utviklet en egen "MaXverden" som tok utgangspunkt i målgruppens mangfold, tatt ut i erketyper, og de ulike annonsene stod på trykk hvor budskapet passet best. F.eks OsX i Illustrert Vitenskap, X-trem sport i Alfa, Maxitaxi i Vi menn osv.

Bidragsytere

  • Bates United AS, Katja Krogh
    Art Director
  • Bates United AS, Lin Berge-Strømsheim
    Tekstforfatter
  • Bates United AS, Roy Erik Hansen
    Konsulent
  • Bates United AS, Christina Hänninen
    Prosjektleder
  • Bates United AS, Mia Bussoli
    Prosjektleder
  • Kims, Sofie Pedersen Torvik
    Ansvarlig hos kunde
  • Kims, Jon Hulberg
    Ansvarlig hos kunde
  • Kims, Merete Hernæs
    Ansvarlig hos kunde
  • Bates United AS, Glen Eric Kolva
    Grafisk Design
  • Bates United AS, Lasse Breivold
    Grafisk Design