Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
På NKH fikk vi i oppgave å kommunisere at McDonald's er folkets restaurant, til alle briter, men hovedsaklelig de mellom 16 og 32 år. Vi skal ha en britisk sensibilitet i tillegg til at kampanjen skal føles som en insider i britisk kultur og ikke en outsider.
Arbeidssetningen vi har gått ut ifra er "People´s restaurant."
Vi har valgt å spille på litt små-tørr britisk humor, ærlighet og enkelhet. Vi holder det enkelt og lett forståelig for folk flest med kjente og typiske britiske uttrykk. Vi har valgt å ikke bruke logoen som et virkemiddel, fordi McDonald's er en såpass sterk merkevare at folk vil forstå når de ser det unike visuelle uttrykket. Målet med kampanjen er at folk skal bli minnet på at McDonald's alltid er en god idé.
Elementene kan brukes som både annonser og boards.