Just Like The Movies

Arbeid av TRY

Med denne internasjonale kampanjen ville Norwegian ta eierskap til USA som destinasjon.

Norwegian er det europeiske flyselskapet med flest ruter mellom USA og Europa. Det var det lav kjennskap til ute i det europeiske markedet. Med denne internasjonale kampanjen ville Norwegian ta eierskap til USA som destinasjon.

Drømmen om å reise til USA bor i de fleste europeere. Og for de aller, aller fleste av oss handler drømmen om å oppleve det Amerika du har sett på film. Amerika med sine skyskrapere, gule taxier, dampende kumlokk, politimenn og donuts. 

Når du besøker USA opplever du at alt er akkurat som på film.

I kampanjen minner vi europeere på det Amerika de kjenner fra film. Gjennom gjenkjennelige scener og karakterer, fremstiller vi USA som et eneste stort filmsett – som kommer til live i det du ankommer. 

Claim: Amerika – just like the movies.

Kampanjen består av en film, optimaliserte Facebook-filmer i tillegg til øvrige display bannere, print og utendørsmateriell.

Etter bare én måned så vi at kjennskapen økte betraktelig i alle markeder. Kampanjen ga også Return on Investment (ROI) på svimlende 833 prosent.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.