Talkmore satser på hockey

Arbeid av TRY

Talkmore er klare med sin fjerde film i reklamekonseptet «Det koster så lite, men kan bety så mye», denne gang fra hockeygarderoben.

Denne gangen er handlingen for konseptet «Det koster så lite lagt til hockeygarderoben og sosiale medier.

– Vi ønsker å få frem alle de fantastiske mulighetene mobilen byr på i form av det som betyr mest for oss, nemlig kommunikasjonen med venner og familie. Alle ønsker vi å føle oss sett og inkludert, og denne dramatiseringen viser et eksempel på hvordan mobilen kan bidra i en verden der kommunikasjonen har fått så mange nye former, sier markedssjef i Talkmore, Christine Henriksen Aanestad.

Marius Holst fra Fantefilm har nok en gang gang hatt regi, og filmen har premiere på TV og kino i disse dager. Kampanjen består også av mer taktiske uttak på andre flater. 

– For oss er det selvfølgelig også viktig å fokusere på konkrete produktbevis og lave priser slik at vi kan få frem at det faktisk «koster så lite» å være Talkmore-abonnent, avslutter markedssjef Henriksen Aanestad.

 

Kommentarer

For å lese mer om hvordan det gikk med den homofile hockeyspilleren, les Fredrik "En mann med navn Ove" Backmanns roman "Bjørnstad".

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.