Å glede seg, er halve magien!

S & B-N har utviklet et tidløst konsept for Norges mest besøkte attraksjon.

DP glede seg S B N

Dyreparken i Kristiansand, som holder åpen 365 dager i året, er alltid aktuell, men det er spesielt i sommerferien at gjester fra inn- og utland besøker destinasjonen. Med sine temaovernattinger, forestillinger, restauranter, kjente karakterer, vanvittige badeland og ikke minst flokken av yrende dyreliv, er Dyreparken unik som feriemål.

S & B-N har utviklet det tidløse konseptet «Å glede seg, er halve magien!». For akkurat som det er med bursdager og julaften, er det ikke bare selve dagen som er morsom og spennende. Tiden man får til å glede seg til selve dagen, er vel så spennende.

– Konseptet er tatt ut i en form som skal minne foreldre om verdien det gir å bestille en ferie til Dyreparkens mangfoldige univers.Ferien starter den dagen man har bestilt. Gleden man får av å kunne glede seg til å fortelle barna den gode nyheten, og magien i å planlegge alt man gleder seg til å oppleve sammen. «Å glede seg, er halve magien!» speiler også følelsen man får når man er i Dyreparken. For eksempel øyeblikket rett før man tipper over stupet i tømmerrenna. Eller når man sitter ytterst på stolkanten klokken 22:55 en sommerkveld, og sitrer av spenning på at selveste Kaptein Sabeltann skal seile inn i Kjuttaviga, sier Christian Bråthen-Nordland, kreativ leder og partner i S & B-N.

– Konseptet «Å glede seg, er halve magien!» resonnerer svært godt rundt våre verdier, og fanger virkelig følelsen vi ønsker at våre gjester skal sitte igjen med. Det at man kan glede seg til, enten å oppleve parken på nytt, eller få sitt aller første møte med vårt univers, sier Anniken Bjørnstad Schjøtt, Markeds- og kommunikasjonsdirektør i Dyreparken

Kampanjen er tatt ut nasjonalt gjennom et mangfold av digitale- og sosiale kanaler (250 unike versjoneringer), kino og radio.

Radio: Spot 1

11331-dyreparken-spot-1-v2-20s.mp3
Last ned

Radio: Spot 2

11331-dyreparken-spot-2-v3-20s.mp3
Last ned

Radio: Spot 3

11331-dyreparken-spot-3-v2-20s.mp3
Last ned

Radio: Spot 4

11331-dyreparken-spot-4-v2-20s.mp3
Last ned

Involverte byråer

39692 5eb1e original
S & B-N
J

Jostein Syvertsen

Prosjektleder / rådgiver / kreativt team

N

Nina Bråthen-Nordland

Styling / rekvisita

S

Simon Samdal

Materiellavsvarlig / koordinator

E

Elise Vandbakk

Materiellavsvarlig / koordinator

E

Eline Langøy Brattsti

Materiellavsvarlig / koordinator

D

Denys Dekhtiarenko

Post prod. / grafikk

N

Nicolai Andreassen Bye

Oppsett av versjoneringer

M

Maren Klakegg

Quality controll online

Carat norway logo
Carat Norge a.s Mediebyrå
A

Ann-Kristin Stene

Client lead

E

Eline Gauslaa

Activation lead

S

Simen Smedsberg Kneppe

Digital lead

Andre involverte

A

Anniken Bjørnstad Schjøtt

Ansvarlig fra Dyreparken

J

Jonas Røyem Ny

Ansvarlig fra Dyreparken