![48240 e9bd7 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/48240-e9bd7-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![48243 8b8dd original](https://kreativtforum.imgix.net/images/48243-8b8dd-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![48246 4f7a4 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/48246-4f7a4-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![48249 d97ae original](https://kreativtforum.imgix.net/images/48249-d97ae-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![48252 b3454 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/48252-b3454-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
– Alt blir morsommere når noe står på spill; uansett om det dreier seg om en målrik VM-finale i Brasil, eller et målfattig bunnoppgjør. Setter du en femtilapp på Oddsen, så blir det morsommere. Punktum, forteller teamet bak jobben.
Norsk tipping forteller at de med det nye reklamekonseptet ønsker å fortelle at du ikke nødvendigvis trenger å være ihuga sportspillentusiast for å spille på Oddsen.
– Med humor og glimt i øyet prøver vi å gjenskape noen situasjoner noen forhåpentligvis kjenner seg igjen i. Det er mange situasjoner hvor et veddemål er relevant. Dette er kjernen i konseptet. Alt blir morsommere når noe står på spill. Oddsen tilbyr mange ulike spillobjekter hver eneste uke, og vi ønsker med disse filmene at flere skal oppdage gleden ved å tippe utfallet av en konkurranse/kamp eller hendelse sier Kristin Røe, leder for kunde- og markedskommunikasjon i Norsk Tipping.