Amex til tjeneste
Uncle har utarbeidet en engelskspråklig annonse- og boardskampanje for American Express.
Aktuelt byrå
Uncle Grey Oslo


Utgangspunktet for kampanjen var å få frem at American Express er så mye mer enn et betalingskort.
American Express er ikke bare leverandør av verdens mest prestisjefylte betalingskort, de er også nøkkelen til førsteklasses service, gode råd og uvurderlig hjelp, hvor enn medlemmene befinner seg i verden, forteller kreativ leder Frank Nystuen.
For å få frem dette, har Uncle utarbeidet konseptet «Get used to being spoiled.»
Vi ønsket å kommunisere unik service på en annerledes måte, og med en stil og tone som kler en merkevare av dette kaliberet, forteller Nystuen.
Første del av kampanjen kan nå beskues på OSL Gardemoen, og i nasjonale og internasjonale reise- og livsstilmagasiner.
Involverte:
AD: Anders Asheim/Terje Jacobsen
Tekstforfatter: Frank Nystuen
Illustratør: Ingvild Gillerdalen
Prosjektleder: Stian Johansen
Konsulent: Rune Skalstad
7f17208c-3c9e-496a-a411-c6f731265e3e.pdf
Involverte byråer
Uncle Grey Oslo