I disse dager lanserer Maarud sitt beste Potetgull® noensinne. Norgesfavoritten har oppgradert både pose, innhold og design, og ga SMFB oppgaven med å spre gladnyheten. Væpnet med telefonkatalogen delegerte SMFB oppgaven villig videre.
– Når det klassiske Maarud Potetgull® blir enda bedre, holder det ikke at vi forteller om det selv. Vi ønsket å høre fra våre vanlige kunder, de som spiser Potetgull® hver uke. Dette måtte selvfølgelig gjennomføres med en tvist, og ikke minst med stor troverdighet, forteller Senior Brand Manager Annette Eidesen hos Maarud.
– Helt vanlige folk, castet kun ved hjelp av et par tusen søk i telefonkatalogen. Heldigvis ville både Therese Mohaug, Sondre Bjercke og Mette-Mari sette sitt godkjent-stempel på nyheten. Det har vært et veldig underholdende prosjekt som forhåpentligvis har endt opp i en kampanje folk vil like, sier Pia Ølstad hos SMFB.
Resultatet av nestenkjendis-jakten kan du både se og høre de neste ukene. Er du riktig heldig blir du ikke bare eksponert for gull i web-bannere og på adshels, men finner et helt ekte gullflak i en av de nylanserte posene.
– Vi anbefaler ingen å caste kun basert på et navn i telefonkatalogen, men som vi så ofte sier: Må’ru så Maarud.
Maarud_Steinar Skagen_NY_V1_043.mp3
Maarud_Pia Gundersen_NY_V2_038.mp3
Maarud_Therese Mohaug_NY_V1_039.mp3
Utmerkelser
-
Gullblyanten 2014 Radio/Audio
-
Gullblyanten 2014 Print – enkeltarbeider og serier