
Smoothie Xchange tilbyr en variert utvalg – alt fra klassiske smoothies til smoothies med protein, grønnsaker og superfood – som du kan lage enkle måltider med, enten du er hjemme eller på tur. Derfor adopterte vi deres strategi og utarbeidet flere kreative løsninger sammen med kunden som førte til en effektiv og motiverende produksjon. Resultatet ble en film som viser Smoothie Xchange sin allsidige måte å tilby sunt, frisk og godt påfyll på, uansett hvor du er.
– Jeg ville først og fremst fremheve fleksibiliteten til produktet, ved å vise frem ulike scenarioer som representerer den brede målgruppen til Smoothie Xchange, forteller regissør Aubrey Joyce. – Mye fokus ble på å skape en engasjerende og morsom rytme i både komposisjon, musikk og klipp, som også reflekterer hvor on-the-go Smoothie Packs er.
Regissøren er oppvokst i Bergen, men har jobbet over åtte år i reklamebransjen i Sverige, blant annet som designer og art director for Stockholm Design Lab og B-reel. I tillegg har hun flere års erfaring som regi-assistent for flere av de største reklame-regissørene i Europa, deriblant Max Vitali og Philippe Tempelman.
Produsent, Alexei Mokel sier følgende:
– Det er alltid en svært givende kreativ prosess å få utvikle et konsept fra start til slutt i samarbeid med kunde. Aubrey har hatt vært grunnstammen i konseptutviklingen, med en kunde som har vært usedvanlig åpen for utradisjonelle løsninger. Med sin distinkte, kreative og lekne tilnærming har hun skapt en film som svarer perfekt til merkevaren Smoothie Xchange.
Involverte byråer

Espen Saur
Filmfotograf
Alexei Mokel
Produsent
Niels Windfeldt
Executive produsent
Henrik Pedersen
Klipp
Didrik Bråthen
Colorist
Sindre Hammersbøen
Online
Involverte
Magnus C. Berner
Ansvarlig hos kunde
Benedikte Undheim Dehli
Ansvarlig hos kunde