Produktet er utviklet basert på Q-Meierienes arbeid med åpen innovasjon.
– I alle år har man spist cottage cheese og ofte blandet det med andre ingredienser. Vi ble inspirert av forbrukerne som blandet Skyr® med Cottage Cheese. Nå har Q-Meieriene gjort det for deg. Q har nå laget et produkt som er en blanding av Skyr®, Cottage cheese og frukt og bær. Gjennom åpen innovasjon hvor forbrukere har kunnet komme med ideer og innspill til forbedringer ser nå produktet dagens lys, sier Kristine Skulstad markedssjef i Q-Meieriene.
Pasjonsfrukt i hovedrollen
– Det er spennende at vi kan formidle en historie uten å ta i bruk den tradisjonelle kjøkkensitasjonen, Her byttet vi ut mor, far, hund og barn med sterke personligheter som blåbær, sier kreativ leder i MK Norway Reklamebyrå, Doffen Trellevik.
Matspesialistteam
Kampanjen er utarbeidet av MK Norway Reklamebyrå, som har jobbet sammen med Q-Meieriene i en årrekke. Grinder Films i Sør-Afrika har produsert filmen. TomTom Studios har laget musikken.
Se hvordan reklamefilmen ble til i denne bakomfilmen.