Bestilt på nettet, levert av Posten

Medarbeiderne i Posten lever fortsatt for å levere, og denne egenskapen kommer Norges ivrige nettshoppere til gode i Kitchens nye profilfilm for Posten.

18417 a76b1 original

Filmen markerer starten på et kommunikasjonsløp der Posten forteller om sin rolle som tilrettelegger for at folk kan handle effektivt og enkelt på nettet.

Filmen viser at vår måte å leve på er i evig endring. Posten har alltid vært opptatt av å tilpasse seg samfunnsendringer på en måte som gavner folk flest, sier Gro Myking, markedsdirektør i Posten Norge AS.

Det kreative teamet hos Kitchen er også fornøyd:

Vi tror hundens relasjon med postmannen gjenspeiler det nære forholdet vi alle har til Posten, sier Anne Gravingen og Bendik Romstad i en kommentar.

På musikksiden har de brukt velkjente «Cheerio».

Og så er vi kjempeglade for at Monroes-gutta liker filmen og ville låne ut musikken sin, legger de til.

Filmen begynte å gå på TV mandag 5. april.


Ansvarlige hos Posten er markedsdirektør Gro Myking og markedssjef Pia Fiskvik Karfjell. Teamet hos Kitchen består av kreatørene Anne Gravingen og Bendik Romstad, AD-assistent Tom Rainer Thuv, prosjektleder Nina Motzfeldt, produsent Caroline Werring Otnes og konsulent Anders Aunbu.

Filmen er produsert av Einar Film ved Guri Neby, regissør Morten Tyldum og fotograf Anders Flatland. Gimpville har gjort 3D, og musikken er ved Eivind Rølles og Lage Fosheim.

Involverte byråer

Publicisnorway logo

Publicis Kitchen