Bilbelte-stunt fra Vegvesenet
Kitchen engasjerte publikum under kinoforestilling i Lillestrøm.
Aktuelt byrå
![87152 b889b original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/87152-b889b-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&transformer=imgix&w=80)
Publicis Kitchen
![38060 20404 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/38060-20404-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=1080&q=85&transformer=imgix&w=1920)
95 prosent av alle bilister bruker bilbelte når de kjører eller sitter på i en bil. Men 40 prosent av de som dør i trafikkulykker hvert år har ikke brukt belte. Dette ønsket Vegvesenet å rette søkelyset mot.
– Sammen med reklamebyrået Kitchen gjorde vi noe ekstra ut av en forestilling på bilfilmen «Fast & Furious 6» på Lillestrøm kino, forteller kunden.
– Vi monterte sikkerhetsbelter på alle kinostolene, filmet det hele med skjult kamera og så hva som skjedde …