Bo gratis i et år
Sandnes Sparebank ønsket å markere sin posisjon som studentbank ved høstsemesteret oppstart i Stavanger 2012. Kampanjen ble lansert som en konkurranse hvor premien var gratis husleie i ett år. En Finn-annonse ble utarbeidet for å spre budskapet ( triggere når noen søkte til leie i Stavanger-regionen). En egen nettside ble laget, hvor deltakere lastet opp sitt bilde via Facebook ol og argumenterte for at akkurat de skulle vinne. Vinneren ble kåret blant de tre som hadde flest stemmer, så det var viktig å sanke så mange stemmer som mulig via sine venner / followers på sosiale medier. En egen fysisk studenthybel ble plassert på torget i Stavanger, både for oppmerksomheten og som en egen stemmesankings check in. Den ble innredet til og med med levende studenter. I tillegg satte vi ut fysiske gjenstander på utesteder hvor en QR-kode kunne avleses for ekstra stemmesanking.
Aktuelt byrå

Fasett











Sandnes Sparebank ønsket å markere sin posisjon som studentbank ved høstsemesteret oppstart i Stavanger 2012. Kampanjen ble lansert som en konkurranse hvor premien var gratis husleie i ett år.
En Finn-annonse ble utarbeidet for å spre budskapet ( triggere når noen søkte til leie i Stavanger-regionen). En egen nettside ble laget, hvor deltakere lastet opp sitt bilde via Facebook ol og argumenterte for at akkurat de skulle vinne. Vinneren ble kåret blant de tre som hadde flest stemmer, så det var viktig å sanke så mange stemmer som mulig via sine venner / followers på sosiale medier.
En egen fysisk studenthybel ble plassert på torget i Stavanger, både for oppmerksomheten og som en egen stemmesankings check in. Den ble innredet til og med med levende studenter.
I tillegg satte vi ut fysiske gjenstander på utesteder hvor en QR-kode kunne avleses for ekstra stemmesanking.
Involverte byråer

Fasett