Bremykt skrøner videre i ny kampanje

Bremykt har i en årrekke «smurt litt tjukt på». Nå er merket tilbake med nye skrøner, og denne gangen er det sannheten om ulike typer brød og bakverk som skal frem.

Bremykt

– Vi ønsker å knytte Bremykt enda tettere til brød. Bremykt er det velsmakende og selvsagte valget å smøre med. Dessuten ønsker vi å vise at Bremykt kan brukes til det meste. Man trenger egentlig bare Bremykt, sier kategorisjef Ole Rise i Fjordland.

Som vanlig er det TRY som står bak, denne gangen med hjelp av produksjonsselskapet Heimlich med Steinar Borge på regi. Verdens sterkeste mann har stått for musikk og ny lydlogo.

TRY Opt har laget kortere «digitale skrøner»

Skjermbilde 2024 04 24 kl 13 36 11
Skjermbilde 2024 04 24 kl 13 36 41

Kampanjen går på lufta i disse dager.

Andre involverte

O

Ole Rise

Ansvarlig hos kunde

A

Amalie Pedersen

Ansvarlig hos kunde

I

Irene Wegner Adolfsen

Ansvarlig hos kunde