
Skandinavisk samarbeid
Konseptet rulles først ut i Norge og Sverige, og i Danmark over sommeren. Dette skal løfte Bring som en fulfilment-aktør som tar seg av mer enn bare levering.
– Vi har vært så utrolig heldige å være inkludert i hele prosessen rundt Shelfless. Alt fra å gi tjenesten et navn, etablere Shelfless som et navn i markedet og skape et kreativt konsept. Dette er noe vi veldig stolte av, sier Marius Eriksen i POL.
Stor satsning for Bring
Tjenesten Shelfless har eksistert for norske kunder i en periode, men er helt i startfasen både i Sverige og i Danmark. Målsettingen er å gi små og mellomstore bedrifter skreddersydde logistikktjenester for å kunne konkurrere mot de store aktørene.
– Posten og Brings visjon er å gjøre hverdagen enklere og verden mindre. Og vi i Bring heier på alle som tør å satse på nett, men mange vet ikke helt hva de går til. Med denne kampanjen viser vi tydelig at vi jobber hardt for at det skal være enkelt å drive nettbutikk, sier Adam Leth i Bring.
Bak produksjon står regiduoen Daniel Paida Larsen og Silvia Rossi (BOM) fra Einar Film, og her kan du se filmene:
Involverte byråer
Silvia Rossi
Regissør
Daniel Paida Larsen
Regissør
Sverre Wegge Gunhus
Produsent
Madicken Langvad
Post produsent
Henry Cummings
Flame
Midnight Music Musikk
Andre involverte
Adam Leth
Ansvarlig hos Bring
Kristin Hoffmann
Ansvarlig hos Bring
Unni Gjerde
Ansvarlig hos Bring
Jorid Larsen
Ansvarlig hos Bring