Bring frir til nettbutikker

I en helt ny kampanje for Brings automatiserte lagerløsning «Shelfless» blir nettbutikker lovet en mye enklere hverdag. Bak det kreative konseptet «Gjør det enklere å drive nettbutikk» står reklambyrået POL og Einar Film for, ja, film.

Slip

Skandinavisk samarbeid

Konseptet rulles først ut i Norge og Sverige, og i Danmark over sommeren. Dette skal løfte Bring som en fulfilment-aktør som tar seg av mer enn bare levering.

– Vi har vært så utrolig heldige å være inkludert i hele prosessen rundt Shelfless. Alt fra å gi tjenesten et navn, etablere Shelfless som et navn i markedet og skape et kreativt konsept. Dette er noe vi veldig stolte av, sier Marius Eriksen i POL.

Stor satsning for Bring

Tjenesten Shelfless har eksistert for norske kunder i en periode, men er helt i startfasen både i Sverige og i Danmark. Målsettingen er å gi små og mellomstore bedrifter skreddersydde logistikktjenester for å kunne konkurrere mot de store aktørene.

– Posten og Brings visjon er å gjøre hverdagen enklere og verden mindre. Og vi i Bring heier på alle som tør å satse på nett, men mange vet ikke helt hva de går til. Med denne kampanjen viser vi tydelig at vi jobber hardt for at det skal være enkelt å drive nettbutikk, sier Adam Leth i Bring.

Bak produksjon står regiduoen Daniel Paida Larsen og Silvia Rossi (BOM) fra Einar Film, og her kan du se filmene:

Involverte byråer

Einar Film & Fortellinger Filmproduksjon
S

Silvia Rossi

Regissør

D

Daniel Paida Larsen

Regissør

S

Sverre Wegge Gunhus

Produsent

M

Madicken Langvad

Post produsent

H

Henry Cummings

Flame

Andre involverte

A

Adam Leth

Ansvarlig hos Bring

K

Kristin Hoffmann

Ansvarlig hos Bring

U

Unni Gjerde

Ansvarlig hos Bring