Bring it on
Umbro vil inspirerere unge, fotballintreresserte gutter og jenter til å lage film. Den beste filmen premieres med en tur til fotball-EM for to personer.
Aktuelt byrå
Recommended Norway

Ideen bak kampanjen, som består av film, print annonser, nett bannere og kampanjemateriell i butikk, er å inspirere unge fotballspillere og fotballinteresserte til å lage sin egen film. Vinneren får en tur til EM for to personer, inkludert reise og opphold, «film deg til EM» lyder pay-offen.
Fotballspillerne Fredrik Strømstad (Start), Tarik Elyounoussi og Ardian Gashi (begge fra Fredrikstad), Knut Olav Rindarøy (Molde) og Aidin Brown (Ålesund) er med i filmen. De viser triks, og skal inspirere unge fotballspillere til å gjøre det samme.
Omfanget av kampanjen er nasjonalt. Den har en egen spesialdesignet kampanjesite, og den skal annonseres i Dagbladet på nett og papiravis, så vel som visning på kinoer i de syv største byene i landet. Konkurransen varer frem til 1. juni.
Det er Kristiansandbyrået Recommended som står bak kampanjen.
Kreativt team:
Art Director: Christian Bråthen-Nordland
Mac-operatør: Ronny Reisvold
Prosjektleder: Karianne Hovet
Web:
Utvikling: Ole Marius Mathiassen
Prosjektleder: Bernt Dag Ravnevand
Regissør: Sten Hellevig
Fotograf: Tove Sivertsen
Musikk: Miss world
Ansvarlig hos kunde: Geir Nordahl
Involverte byråer
Recommended Norway