Bring it on

Umbro vil inspirerere unge, fotballintreresserte gutter og jenter til å lage film. Den beste filmen premieres med en tur til fotball-EM for to personer.

18043 b4b5e original

Ideen bak kampanjen, som består av film, print annonser, nett bannere og kampanjemateriell i butikk, er å inspirere unge fotballspillere og fotballinteresserte til å lage sin egen film. Vinneren får en tur til EM for to personer, inkludert reise og opphold, «film deg til EM» lyder pay-offen.



Fotballspillerne Fredrik Strømstad (Start), Tarik Elyounoussi og Ardian Gashi (begge fra Fredrikstad), Knut Olav Rindarøy (Molde) og Aidin Brown (Ålesund) er med i filmen. De viser triks, og skal inspirere unge fotballspillere til å gjøre det samme.



Omfanget av kampanjen er nasjonalt. Den har en egen spesialdesignet kampanjesite, og den skal annonseres i Dagbladet på nett og papiravis, så vel som visning på kinoer i de syv største byene i landet. Konkurransen varer frem til 1. juni.



Det er Kristiansandbyrået Recommended som står bak kampanjen.



Kreativt team:

Art Director: Christian Bråthen-Nordland

Mac-operatør: Ronny Reisvold

Prosjektleder: Karianne Hovet



Web:

Utvikling: Ole Marius Mathiassen

Prosjektleder: Bernt Dag Ravnevand



Regissør: Sten Hellevig

Fotograf: Tove Sivertsen

Musikk: Miss world



Ansvarlig hos kunde: Geir Nordahl

Involverte byråer

Recommended Norway