Bruker fjorårets vinner til å finne årets

Bring og Ernö lar fjorårets vinner av DM-prisen minne om årets utgave av konkurransen, en spesialkategori under Gullblyanten med gratis innsendelse.

91864 a2a1a original
91865 c8d5c original
91866 40474 original
91867 6c9af original
91868 65bfd original
91869 7458e original
91870 e58c4 original
91871 a967d original
91886 f7b18 original

Ernö fikk i oppgave å minne byråer i Norge på å sende inn bidrag til Brings DM-pris, som har samme frist som øvrige Gullblyanten-innleveringer, 24. januar. Løsningen ble å sende vår egen versjon av fjorårets vinner av Brings DM-pris, «Guided By Fans», laget av Anorak og designet av Feed.

Det ble laget 58 ulike bøker til utvalgte personer i byråer over hele Norge.

– Målet med DM-prisen er å løfte frem og hedre de beste DM-jobbene fra året som har gått. Jobber som på en smart, fysisk og personlig måte evner å engasjere mottakerne, sier Campaign Manager Ine Reinemo i Bring.

– Antall bidrag har økt jevnt og trutt siden DM-prisen ble innført, og i og med at det er gratis å sende inn, håper vi alle byråene tar en ekstra runde på om de har laget en kandidat til årets pris, sier fagansvarlig Børre Jensen i Bring.

Send inn bidrag til Brings DM-pris på gullblyanten.no.