Ernö fikk i oppgave å minne byråer i Norge på å sende inn bidrag til Brings DM-pris, som har samme frist som øvrige Gullblyanten-innleveringer, 24. januar. Løsningen ble å sende vår egen versjon av fjorårets vinner av Brings DM-pris, «Guided By Fans», laget av Anorak og designet av Feed.
Det ble laget 58 ulike bøker til utvalgte personer i byråer over hele Norge.
– Målet med DM-prisen er å løfte frem og hedre de beste DM-jobbene fra året som har gått. Jobber som på en smart, fysisk og personlig måte evner å engasjere mottakerne, sier Campaign Manager Ine Reinemo i Bring.
– Antall bidrag har økt jevnt og trutt siden DM-prisen ble innført, og i og med at det er gratis å sende inn, håper vi alle byråene tar en ekstra runde på om de har laget en kandidat til årets pris, sier fagansvarlig Børre Jensen i Bring.
Send inn bidrag til Brings DM-pris på gullblyanten.no.