Brunosten for alle

De var tvillinger, men hadde ikke noen ting til felles. Så fikk de smake Millom. Se ny film fra Try på vegne av Tines nye brunosttype.

14549 590c7 original

Brunosten blir gang på gang kåret til det norskeste norske.

Men der noen har omfavnet den litt mørke Gudbrandsdalsosten har andre hatt den lysere Fløtemysosten som sin favoritt, forteller Egil Pay, AD i Try Reklamebyrå.

Nå lanserer Tine derfor Millom brunosten for hele familien.

Nå blir det forhåpentligvis slutt på den dumme krangelen som har splittet landet i to, om hvilken brunost som smaker best. Og vi er glade for at vi fant to mennesker som ville stå fram med sin historie, om hvordan Millom ble et felles holdepunkt i tilværelsen, sier Pay.

Try står bak filmen med kreativt team Egil Pay og Lars Joachim Grimstad, konsulent Eivind Moe og prosjektleder Cecilie Thue.

Aksel Hennie fra Einar Film har regi og Guri Neby har produsert.

Involverte byråer

Frame

TRY