Bryllupslykke hos Telenor: Vi skal dyrke de gode historiene

I høst spilte Telenor på nostalgi og kjærlighet, og vant Reklamebørsen på oppmerksomhet. Nå lanseres en ny reklamefilm, hvor Telenor fortsetter å la kjærligheten råde.

Telenorronan

– I høst har vi formidlet hva dekning egentlig betyr for folk. Det gjorde vi ved å løfte frem kjærlighetserklæringer som symbol på at Telenor har bidratt til å formidle det norske folks følelser gjennom 165 år. Nå er vi snart i gang med et nytt år, og vi skal fortsette å styrke merkevaren basert på sterke dekningshistorier, sier Fredrik Hoel, markedsdirektør i Telenor Norges mobildivisjon.

Telenors mobilnett spiller en viktig og relevant rolle også i denne filmen, for når store og små følelser skal formidles digitalt, er det godt å ha dekning i verdensklasse, sier Hoel. Og denne gangen har vi, i tillegg til vår kjære familie, fått med oss en overraskelse på laget!


Ronan Keating med gjesteopptreden

– Noen ganger sier man det best ved å ikke si noen ting i det hele tatt, uttaler det kreative teamet Janne Brenda Lysø, Anette Bellika Finnanger og Christian Lauritzen i Pol som står bak den siste kampanjen fra Telenor. Hva er vel da bedre enn å la selveste Ronan Keating få utløp for Arnfinns følelser for Arnhild i denne nye filmen fra det kjente reklameuniverset.

– Vi spurte oss selv hvordan vi visuelt kunne fremstille kjærlighet digitalt samtidig som vi får publikum til å trekke på smilebåndet. Med Ronan Keating på laget tror vi at vi lykkes med nettopp det, sier Lysø.

På samme måte som den forrige Telenor-filmen fra dette kreative universet som scoret svært godt på både liking og oppmerksomhet på MediaCom og Reklamebørsen, er også denne filmen regissert av Morten Tyldum og produsert av Einar Film.

Se filmen her.

Andre involverte

S

Sølvi Augestad

Advertising Production Manager, Telenor

E

Elisabeth Lo

Media Manager, Telenor

M

Mailinn To

Head of Market & MarCom Management, Telenor