I disse ulvetider der mange kvier seg for å fastansette, kan det være greit med den fleksibiliteten og handlefriheten det gir å ha en vikar. Det er innsikten bak
radiokampanjen for Manpower, samt en annonse som er på trykk i finanspressen denne uken.
Temaet er nattasanger for næringslivsledere. Og i likhet med nattasanger flest, blir de fremført uten instrumenter og med den skjøre røsten man har. Briefingen til skuespiller var grei: Forestill deg at det ligger en sjef i blåstripet skjorte som skal sovne i fanget ditt, forteller teamet fra Grey.
Det virket. Slik kan man også hevde at sang er en relevant måte å fremføre et reklamebudskap på, avslutter de.
Team: Tom Nissen og Sverre Hytten
Produksjonsselskap: Både Og ved Øystein Johnsen
Klikk neste-pilen for å høre radiospottene.
3081d934-6ab2-4830-b8c4-7a70aba46f3f.mp3
b450697a-e75f-4753-9c04-47dcf020a1c2.mp3
9c6f25df-a6bd-487e-a83c-bd5430145df6.mp3
Involverte byråer
Grey Oslo